Методичний семінар «Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти»

Деталі
Перегляди: 317
ЗДО Дивограй 29.11.18 1 Дивограй 29.11.18 2 Дивограй 29.11.18 3

    29 листопада 2018 року в закладі дошкільної освіти №33 Святошинського району м. Києва відбувся методичний семінар «Сучасні підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти» для слухачів курсів підвищення кваліфікації Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Семінар організувала й провела старший викладач кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології Пєчка Лариса Євгенівна.

    У методичному семінарі взяли участь директор Навчально-наукового інституту неперервної освіти Сергієнко В. П, викладачі кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології.

Дивограй 29.11.18 4 Дивограй 29.11.18 5 Дивограй 29.11.18 6

   Колектив закладу дошкільної освіти № 33 гостинно зустрів учасників заходу. З теплими словами привітання до всіх присутніх звернулась Зражевська Л. В., головний фахівець з питань дошкільної освіти Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Любов Василівна підтримала наступність у роботі науковців НПУ імені М. П. Драгоманова і педагогів-дошкільників. Вона звернула увагу на те, що ЗДО № 33 «Дивограй» у травні 2018 року посів I місце серед закладів дошкільної освіти загального розвитку в II (міському) етапі Всеукраїнського огляду-конкурсу на кращий стан фізичного виховання в дошкільних закладах. Директор «Дивограю» Паливода Ганна Володимирівна зазначила, що пріоритетним напрямом освітньої роботи закладу є фізкультурно-оздоровчий. Колектив багато уваги приділяє створенню здоров'язбережувального середовища та формуванню валеологічного світогляду й мотивації до здорового способу життя, культури здоров'я особистості дітей дошкільного віку.
  Директор Навчально-наукового інституту неперервної освіти Сергієнко В. П. підтримав започаткування співпраці між закладами освіти. Володимир Петрович розповів про традиції університету, поділився майбутніми планами щодо подальшої взаємодії інституту та ЗДО.

Дивограй 29.11.18 7 Дивограй 29.11.18 8

  Пєчка Лариса Євгенівна, старший викладач кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології НПУ імені М.П. Драгоманова, наголосила на тому, що формування, збереження і зміцнення здоров'я маленьких громадян України – одна з актуальних проблем нашого суспільства. Батьків і педагогів передусім хвилює питання, як зміцнити здоров'я дітей. Потік різноманітної інформації та практичних порад надто великий і часто неефективний, оскільки, крім думок, потрібні реальні дії, щоденна кропітка праця батьків, вихователів і дітей, спрямована на зміцнення здоров'я. У закладі дошкільної освіти №33 створені сприятливі умови для особистісного становлення дітей, розвитку ціннісного ставлення до здоров'я.
  Особливою родзинкою заходу було спільне виконання колективом закладу власних авторських пісень, а також сучасного ритмічного танцю під керівництвом музичного керівника Козак Наталії Олександрівни.
   У рамках роботи семінару інструктор з фізичного виховання Данілович-Курочкіна Вікторія Анатоліївна провела для всіх присутніх цікавий майстер-клас, на якому продемонструвала нетрадиційні інноваційні методи оздоровлення дошкільників.
  Психолог закладу Корнелюк Тетяна Олексіївна також продемонструвала в інтерактивній формі цікаві методи й прийоми щодо оздоровлення дітей.
Левінець Н. В., доцент кафедри методик та технологій дошкільної освіти факультету педагогіки і психології, активно долучилась до роботи семінару.          Наталія Валентинівна провела майстер-клас «Технологія вимірювання енергопотенціалу особистості». Протягом семінару Левінець Н. В. енергійно виконувала всі практичні завдання, що пропонували фахівці, давала корисні рекомендації й поради щодо формування і зміцнення здоров'я дошкільників.
  Всі учасники заходу отримали позитивний заряд бадьорості, багато вражень, теоретичних і практичних знань щодо впровадження інноваційних форм роботи для збереження здоров'я дітей. Захід закінчився спільною танцювальною композицією.